looloosworld

looloosworld

четвртак, 7. август 2014.

BlossomTears *kpopthursday/kpopčetvrtak*

Guess who's back, back, back...back again...

Not much happened in the world of kpop this week...I mean, nothing special...Few new songs, here and there, but no interesting comebacks (if you ask me...). In order not to skip this week's kpopthursday, I'll review one of the new songs that I heard and liked (instantly). 
Ništa se posebno nije desilo u kpop svetu, u protekloj nedelji...Mislim, ništa specijalno... Par novih pesama, tu i tamo...ali nijedan interesantan comeback (ako mene pitate...). Ali, da ne bismo preskočili kpopčetvrtak ove nedelje, evo jedne nove pesme koju sam čula, i koja mi se odmah svidela...

So, there is this guy Leo from Vixx - mysterious little creature...He's Vixx's main vocal - super talented kiddo. I was very surprised when I saw teaser for this duet song, 'cause he's so shy and quiet. Even in the group he tend to avoid being in a spotlight. He doesn't talk to much, and rarely shows interest to be included in the other members activities - no wonder his nickname is Poker Face. But, like I said, he is very talented singer, good looking guy, and obviously very successful in keeping that image of a mysterious mystery (I wonder if that image was his choice or agency's?....hmm)
Ovde imamo Lea iz Vixx-a, misteriozno jedno stvorenje... On je main vokal u Vixx-u...veoma talentovano dete. Bila sam prilično iznenađena kada je iskočio tizer za ovu duetsku pesmu, jer on je obično stidljiv i tih. Čak i u grupi, on je tip koji izbegava da bude u centru pažnje, i retko pokazuje interes da učestvuje u aktivnostima zajedno sa ostalim članovima - nije ni čudo što mu je nadimak PokerFace. Ali, kao što rekoh, veoma je talentovan pevač, lepo izgleda, i očigledno veoma uspešno nosi(?) taj imidž misteriozne misterije (..pitam se, da li je takav imidž njegov izbor, ili izbor kompanije?...hmm)
kpoppersstates.wordpress.com

The female singer is well-known kpop solo singer - she's one of the best R&B female vocals in kpop (fyi -She's not the girl from MV).
Pevačica je poznati ženski R&B vokal u kpopu (napomena- ona nije ova devojka iz spota).

I'll share English translation of the lyrics, cause it's difficult to explain it. Like the lyrics, the meaning of the song is very deep, I'd say... And the MV itself is complicated too. 
In my opinion, they've portrayed the difficulties that both characters are going through in their relationship. He is very concentrated on his work, and he's aware that he hurts her feelings... by not paying much attention on her. At the end, he is sad, 'cause she is gone (just like the other girls-mannequins that he loved). Because of his passion/obsession he keeps pushing away the one that he loves, but he can't stop, and the story repeats over and over again - he end up alone (I guess that's the meaning behind that creepy closet...or maybe, he's just psycho..). 
Podeliću ovde prevod teksta, jer ga teško intepretirati i objasniti. Takođe, njegovo značenje je veomo duboko, rekla bih...A i spot je prilično komplikovan. 
Po mom mišljenju, pokušali su da predstave teškoće kroz koje prolaze oba lika u njihovoj vezi. On je koncentrisan na posao, a istovremeno je svestan da time povređuje njena osećanja. Na kraju  je tužan, jer ona ode (isto kao i druge devojke-manekeni, koje je voleo). Njegova strast-obsesija poslom i savršenstvom, udaljava ga od one koju voli, ali on ne može da prestane, i priča se ponavlja iznova i iznova svaki put - on ostaje sam (pretpostavljam da to značenje onog strašnog ormara...ili je on, jednostavno, psihopata...) 


The goodbye trickles down your cheeks like blood     Rastanak pada niz tvoje lice kao krv. 
Your lips asking why is so sad                                 Tvoje usne pitaju - zašto je tako tužno
No, don’t come, don’t make that face                        Ne, ne prilazi, ne pravi tu facu
Just pass me by                                                      Samo prođi pored mene
The countless words of love that we’re whispered        Te bezbrojne reči ljubavi, koje smo šaputali
Our promises that are breaking instantly                    Obećanja koja  bismo odmah prekršili
No, this is a dream, your eyes are telling me              Ne, ovo je san - tvoje mi oči govore
Just hug me again                                                    Samo me zagrli još jednom
I loved you, I cared for you, that’s it                            Voleo sam te, brinuo sam za tebe, to je sve
I loved you but now I hate you,                                   Voleo sam te, ali sada te mrzim,
that’s the one reason                                                to je jedan razlog
You think I don’t know you?                                      Misliš da te ne poznajem?
You’re lying right now                                               Ti sada lažeš
You still love me, you’re still the same                       Još uvek me voliš, još uvek si isti
I don’t love you                                                          Ne volim te
He love me, he loves me not                                       Voli me - ne voli me
I pick the flower petals as I endlessly cry                     Kidam latice cveta dok plačem
The flower petals drench my feet                                 Latice su prekrile moja stopala                       
Each petal that has fallen                                            Svaka latica koja je pala
Seems like us, making my heart ache                          Izgleda kao mi, čini da boli još više
Why did we have to break up?                                      Zašto smo morali da raskinemo?
I loved you, I cared for you, that’s it                                Voleo sam te, brinuo sam za tebe, to je sve
(Don’t say that)                                                            (Ne govori to)
I loved you but now I hate you,                                      Voleo sam te, ali sada te mrzim,
that’s the one reason                                                    to je jedan razlog
You think I don’t know you? You’re lying right now           Misliš da te ne poznajem? Ti lažes sada
You still love me, you’re still the same                            Još uvek me voliš, još uvek si isti
I was lonely every day                                                    Bio sam usamljen svakog dana
From protecting you                                                       Dok sam te štitio 
I’m sorry for the painful times                                           Izvini zbog tih bolnih vremena
I won’t lose you again                                                     Neću te opet izgubiti
Come into my arms now                                                 Zagrli me sada
I love you, I love you, that’s it                                           Volim te, volim te, to je sve
Even if my blackened and burned a heart explodes            Čak i ako moje crno i spaljeno srce eksplodira
I’ll stay here now                                                             Ostaću ovde sada
Because I have so much to do for you                               Jer imam toliko mnogo da uradim za tebe
Because there’s so much I owe you                                  Jer ti dugujem tako mnogo
Because I’m so thankful                                                   Jer sam ti zahvalna
Let’s (Let’snot grow apart (not grow apart)                       hajde da se rastanemo
She love me, she loves me not                                         Voli me, ne voli me
I puck up the flower petals as I endlessly cry                     Skupljam latice cveta dok plačem
Korean: Music.Daum
Rom: MR
Eng: Pop!Gasa
info: Music.Daum

He is sooooo handsome and charming in this MV (he is always like that - fact)
On je prezgooodan i predivan u ovom spotu ( da se ne lažemo, on je uvek takav - činjenica)
xoxoxoxoxoxo

Нема коментара:

Постави коментар