looloosworld

looloosworld

субота, 20. децембар 2014.

TopOfKpop2014 - Cover

**************
TopOfKpop2014
Category: Cover

                                ***************
Jedna nesvakidašnja kategorija. Jedna nesvakidašnja lista.
Dobrodošli u moj mozak. Mesto - čiji poredak samo meni ima smisla :)

tjaaah!

Nakon frizura, kolaboracija, plesa/koreografija(Deo1-muške; Deo2-ženske grupe), zašto da se ne prisetimo i zanimljivih (dobro, daaa... meni omiljenih) obrada, 
koje, u stvari, nisu kpop... ali, u stvari, jesu... jer
ih izvode predstavnici istog... tako da... 1+1... gwiyomi (sve je to deo kpop-a)

Npr.:

1. AILEE - Aquarela do Brasil
Ono kada Ailee zvuči kao domaćin događaja... A onda ono kada se nađe neko da potcenjuje kpop i kpop izvođače... Šetaj, bre!
I na španskom zvuči isto - Donde Voy

2. ERIC NAM x JIMIN (15&) - Lost Stars
Koju izvedbu slušam ćešće/radije? Original, ili ovu? Pogađajte...

3. MOON (RoyalPirates) - My Valentine
Ovde, ipak, slušam obe verzije... Jer volim. Ako niste znali - Moon je dreamy! 

4. HYORIN x SOYOU (Sistar) - Hurt
Nema ko nije pevao ovu pesmu.... Ali one! - Ako im dozvolite, probudiće dve emocije u vama - tugu i divljenje...

5. EXO - Sabor a Mi
Smatrajte me pre-subjektivnom, aj dont iven ker... Sama činjenica da su se upustili u pevanje na španskom je za pohvalu, a tek to što su uspeli da prenesu i emociju pesme (složićete se, ovo često izostane kada se peva na jeziku koji vam nije maternji...probajte, videćete...)clapclapclap...... Šta hoću da kažem? (Suho!) I to, a i... Bravo!
(p.s. Baek, ipak najubedljiviji...)

6. JAY PARK - When A Man Loves A Woman
:/ Ej jutjube, nisi fer... ja baš hoću ovaj video da postavim. Od tri segmenta obrade... hmmm... Meni su sva tri divna... hhh! Ako ste odgledali vid, pozovite sada nekog da vam pomogne da podignete tu vilicu sa poda! 
 'Immortal Song' 

7. SUNGGYU(Infinite), TAEMIN(Shinee), JONGHYUN(CNblue) - The Girl from Ipanema
Evo još jedna sa brazilskog Music Bank-a... Kakav trio? (retoričko pitanje) Amejzing trio!!! Da nije njih, (najverovatnije) nikad ne bih čula ovu pesmu... Toliko! ThePerksOfKpop

8. HA:TFELT x 15& - That XX
Na maternjem (im)! Učinila da zaboravim GD-ijevu originalnu verziju(skoro)... Jer... GirlsPerspective... YeEun, Jimin, Yerin 
'Singer Game'


9. JOOYOUNG - Call You Mine
Ja sam fan od momenta 'call you 넌 내꺼'...

10. ROY KIM - The Greatest Bastard
Svaka pesma koju obradi zvuči kao da je njegova, jer je svojim stilom pevanja (i emocijom) učini drugačijom od originala...  Young Man - Old soul!


+
bonus! gotta support them... newbies!

11. UNIQ - Airplanes
Koliko vas će sada probati da (pro)izvede bar jedan beatbox zvuk? .... Kkkkk! No! Prepustite to profesionalcima... 

12. NO MERCY Show
SHOWNU - prva ep - All of me - aj min, dajte čoveku da debituje! 
KIHYUN - druga ep - Hyeya(YSiFueraElla)- obe pesme su divne, i Kihyun-ova interpretacija je - WOW, just WOW!

Uživajte u životu, Loolooboos!
Jedan osmeh?!
E tako...
xoxoxoxo

Нема коментара:

Постави коментар