looloosworld

looloosworld

петак, 19. септембар 2014.

Missing!!*kpopthursday/kpopčetvrtak*

oooopppsss...someone failed to post *Kpopthursday* yesterday. . . Soorrry
Here I am...Here it is...Here we go!

Teen Top! There's nothing I don't like about this group...Except the name... They're not teens anymore...So, yeah...Bad name choice, if you ask me...but you don't...therefore...lemme continue...

"You gotta be stronger, cause you're my star"...awww...Niel's precious voice... Before I jump straight to the plot, I just want to say that I really like the lyrics, choreography, that darkish set, and the story of MV equally...let's just say that I was immersed while I was watching this mv for the first time... Now, I'm addicted to it, and (again) let's just say that the fact that  CAP looks so damn hot, is not the crucial reason of me liking this song so much...(ok, glad we straighten it out :P ).
Khfhghhghgh- that plot - L.JOE, CAP and Girl are friends. CAP is dating the girl. They had happy lives. Sadly, CAP lets himself get controlled by the partying lifestyle, which leads him to hurt himself and the people around him (hence he cheated). This destructive lifestyle leads him to shut himself out of his loved ones (he is locked in the room while ljoe and the girl try to get in and save him) as he's slowly killed by his routine.  CAP eventually dies. Ljoe and the girl are heartbroken with his absence and in the midst of all the feels, they kiss( I think that ljoe was in love with her from the beginning). ..I don't like the fact CAP died.PERIOD....IDK...but I like those kinda complicated to understand plots, cause everyone have their own interpretations of it..and that's cool.

For this comeback Teen Top wanted to change things a little bit, so they tried a new genre ( usually, their songs are more upbeat kind of songs..and this one is more on the sad/emo side)..which I like. I think it's an improvement, and I totally support them. 

Enjoy



Uuuupps...neko je propustio da postavi kpopčetvrtak juče....izvinjavamo se
Evo me...Evo ga...Krećemo!

Teen Top! Ne postoji ništa što mi se kod ove grupe ne dopada...Osim možda imena...Oni nisu više tinejdžeri, tako  da ono...Loša odluka pri izboru imena...ako mene neko pita, ali me ne pita...zato...da nastavim..
Aaaa...taj početak i Niel-ov divni glas**... Pre nego što se prebacim na objašnjavanje spota (tj. moje (ne)razumevanje istog), samo da kažem da mi se tekst, koreografija, tamna scenografija i priča spota podjednako dopadaju... dovoljno je spomenuti da sam prilikom prvog gledanja spota bila skroz uvučena u isti, što zbog priče, što zbog činjenice da mi se svaki sledeći kadar više svideo od prethodnog... Sada sam, jelte, navučena na pesmu, i da napomenem da činjenica što CAP izgleda savršeno nije krucijalni razlog zašto mi se toliko dopalo sve...( e tako, drago mi je da se razumemo :P )...
Kjfhhffhfhf...priča - L.JOE, CAP i devojka su prijatelji. Ona je Cap-ova devojka. Živeli su srećno dok CAPa nije počeo da "luduje" okolo, čime povređuje ljude oko sebe, posebno nju(vidimo i da ju je prevario sa strankinjom..ccc). Taj njegov destruktivni način života dovodi do zatvaranja u sebe, odbijanja prijatelja i, u konačnici, do njegove smrti. I L-JOE i devojka su slomljeni tom činjenicom, nalaze jedno drugo ( mada je moguće da je ljoe od početka bio zaljubljen u nju) i desi se poljubac...To što CAPov lik umire mi se ne dopada uopšte, ali uopšte...tačka. Uglavnom, zanimljivi su scenariji-spotovi ovog tipa, jer svako može na svoj način da ih tumači...što je prilično kul.

Za ovaj comeback Teen Top su se odlučili da malo promene stvari i isprobaju neki novi žanr ( do sada su njihove pesme bile electro-upbeat-veselog tipa, a ova je, ipak, sa one tužnjikave-emo strane)..što se meni, lično, dopada. Mislim da je to napredak za njih, i potpuno ih podržavam.
Uživajte.




Нема коментара:

Постави коментар